Då var det klart!


På fredag ska jag sätta mig på nattbussen mot jönköping. På fredag kommer donnorna ovan hem ifrån Kina och eftersom dom ska ta den bussen tänkte jag göra dom sällskap! Jag har verkligen saknat dom och det ska bli så roligt att träffa dom och lyssna på hur dom haft det. Jag har ju en tendens att somna på allt som rör sig, men jag får helt enkelt försöka hålla mig vaken en liten stund i alla fall.

Så, på lördag ska jag ut till ikea och köpa flyttlådor. Tänkte passa på nu när jag faktiskt har pengar att köpa ett par flyttlådor för. Charlotte befinner sig också i jönköping då och vi ska ut till a6 en sväng. Dessutom så ska jag försöka få tid med Ciciroo också någonstans (jag ber verkligen om ursäkt för smeknamnet, det bara kom och nu kan jag inte skriva ditt namn utan att lägga till ett roo efter).

Mina bilder ifrån Crimson har kommit också! Jag vill se resultatet nu! Tänk om bilderna blev jätte dåliga? Tänk om dom är suddiga och att jag överdrev redigeringen? Tänk om ljuset är helt fel.. åååh. jag blir galen. På lördag får jag i alla fall se resultatet.

Kommentarer
Postat av: Cici

Haha, det är chill babe! Vi får höras av <3

2010-05-06 @ 09:00:39
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0