And people say things that bring you to your knees


Destine – In The End

Jag hade tänkt skriva ett jätte djupt inlägg. Men jag tappade bort mig halvvägs in i texten, och började flumma ut. Så jag tog bort det helt enkelt. Det har varit en helt underbar dag här i huvudstaden. Jag har allt sneglat lite avundjuk på dom som kan med att gå runt i shorts. Jag är ingen shortsmänniska, inte över huvudtaget. Klädmässigt är sommaren inte min årstid. Enda fördelen sommaren har är att det är ljusare längre om dagarna. Man kan segla och tillbringa tid vid vattnet. Jag älskar vattnet. Både att vara ovanpå och i det.

Kommentarer
Postat av: Fija*

Tänk om man hade det så underbart.. kunna gå runt i shorta, fast jag är inte heller shorts människa, men bara tanken. Vi har värsta växjö vädret här i Linköping, regn,blåst och svin kallt :(

2010-05-18 @ 11:05:26
URL: http://sofura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0