The sky is turning upside down

Hoobastank – The Reason
Jag måste börja göra lite fler listor på spotify. Jag slänger in alla låtar i en och samma lista, vilket ibland är lite jobbigt.

Jag måste berömma mig själv (nej, jag har inte ringt samtalen ännu - MÅSTE göra det imorrn!!!!!). Jag har städat min lägenhet. Jag har t.o.m rensat avloppet i duschen efter att i flera veckor klagat på att vattnet inte rinner ner. Drog upp världens största hårboll förut, tänkte ta kort på den men det var så groteskt vidrigt att jag lät bli.

Har umgåtts med Cici idag. Vi gick på stan och fikade på Waynes. Käkar ni där så beställ bagel med kycklingröra - sååå god! Men nu är jag ap fattig, men jag får pengar om två dagar.

Nu ska jag ut och gå i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0