Ny kategori för mitt minne

I och med att jag ska skriva dagbok om min praktik för att sedan kunna skriva en rapport i skolan så tänkte jag därför föra lite dagbok på bloggen. Därav denna nya kategorin.

Jag kommer alltså att praktisera på kändissiten Posh24.se i sju veckor. Vad jag ska göra vet jag inte riktigt säkert förrän imorgon. Jag är supernervös, men det ska man väl vara inför första dagen på en ny arbetsplats, inte sant?

Jag känner inte så många i stockholm heller, så är det någon som kommer ifrån stockholm och som kan tänka sig en fika så är det bara att hojta till.

Vi hörs senare ikväll, eller i morgon när jag installerat mig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej vad kul! Jag tänkte precis fråga vart du skulle... Men så länge att vara borta 7 veckor, jisses!

2010-03-29 @ 00:25:54
URL: http://sofiaenarsson.blogg.se/
Postat av: Amiee Whitney

This is so cool =D

2010-03-29 @ 02:46:35
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0