Måndag morgon


Nervositeten la sig ganska fort i morse och nu sitter jag på kontoret och försöker installera mig. Bilden ovan är ifrån i lördags och det finns dessvärre en hel del fula bilder på mig och min kusin Anja. Ska lägga upp några ikväll tänkte jag. ÄR på mycket bättre humör idag än på länge. SKÖNT!

Min uppgift just nu är att granska olika hemsidor och skvallerbloggar och se vad jag tycker är snygg på en hemsida och inte. Helt okej uppgift. Vad som inte är okej är att alla mina program har rensats ifrån min dator och jag kan inte installera om skiten. Photoshop, Illustrator och Word är puts väck! Men, det ska fixas till helgen igen. Jag känner mig sjukt handikappad, och det är en himla otur att jag inte har programmen min första vecka här, men jag är ju bara här i tre dagar denna veckan så det får helt enkelt gå.

Nu ska jag återgå till min uppgift.
Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0