Lass dich fall um zu fliegen

Lyssnar på tyska Humanoid albumet, och just nu spelas titelspåret Humanoid. En av mina favoritlåtar sedan konserterna. Jag älskade verkligen den aukustiska versionen och jag ryser när jag hör den. Jag kan verkligen se killarna framför mig och Bills rörelser, hur han hoppar på pallen och bara sjunger för allt han är värd.. Åh vad jag vill se dom igen!

Imorrn ska jag till skolan tidigt, vi ska göra vår webbprogrammeringsuppgift så att den blir klar. Jag måste ringa en massa samtal imorrn också som jag skjutit upp nu i två veckor. Jag hatar telefoner.

G'natt

Jag hittade precis ett par riktigt hemska bilder. Jag hade glömt att min arm sett ut så. Fy fan för mig själv, verkligen. Fy fan!

Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

OMG. You have to see it, Johnny is so awesome in it :)

2010-03-21 @ 23:49:18
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0