Hemma hos Goodie C

Kvinnan har över 100 olästa mail i inkorgen. Jag blir galen om det finns 5 olästa mail.. Hon rensar aldrig heller, hur kan man leva så? Omigod. Just nu är hon i duschen och jag lyssnar på Bruce Springsteen och Tokio Hotel. Ikväll ska vi hem till en vän som kommit hem efter ett år i Japan.

Tokio Hotel – Für immer jetzt
Tokio Hotel – Reden
Tokio Hotel – Humanoid - German Version

Bruce Springsteen – We Shall Overcome - Live In Dublin
Bruce Springsteen – Let's Be Friends (Skin to Skin)
Bruce Springsteen – The River

Crashdiet – Alone
The Clash – Bankrobber
Ramones – Blitzkreig Bop

Aerosmith – Livin' On The Edge - Acoustic Version
Nirvana – Where Did You Sleep Last Night
Evanescence – Going Under

t.A.T.u. – Not Gonna Get Us
Bloodhound Gang – The Bad Touch
Weird Al Yankovic – Girls Just Want To Have Lunch

Green Day – Minority
Linkin Park – New Divide
System Of A Down – B.Y.O.B.

Björn Rosenström – Lurad
Kenneth & The Knutters – Som En Riktig Man
Markoolio – Jag Orkar Inte Mer

Fronda – Rulla fram
Space Cowboy – Falling Down
Teddybears STHLM – Hey Boy - Single Edit

Mums!

Kommentarer
Postat av: larri

Crashdïet och Aerosmith :D <3 grymt bra musiksmak må jag säga :D

2010-03-27 @ 18:33:06
URL: http://spruttibangbang.musicblogg.se
Postat av: LINA*

bra musik !

2010-03-27 @ 20:42:14
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Peyton Vega

Aerosmith - Livin 'On The Edge - Acoustic Version << YES YES YES YES YES YES YES!!! good taste!

2010-03-27 @ 22:49:49
URL: http://peytonvega.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0