Good luck, crazy girl!

Det ser lite mörkt ut på jobbfronten i sommar just nu, vilket suger. Men, idag svarade jag på ett mail i alla fall. Jag ska vara funktionär på Peace and Love festivalen i Borlänge i sommar. Jag ska jobba i ett café, vad jag fattade det som, och det kommer att bli sjukt nice! Någon mer som vet redan nu att dom ska dit?

Jag håller fortfarande tummarna för att Thåström och The Sounds kommer dit, känns inte som en riktig festivalspelning om inte dom två är där.

Btw, jag funderar på att gå på The Sounds spelning på Debaser i Sthlm den 30 mars, eftersom jag missar dom nu när dom spelar i Jönköping. Någon som är sugen på att joina mig? Inte kul att gå själv ju. jag älskar the sounds och jag vet inte hur många gånger jag sett dom live, säkert 8-9 stycken, och jag har inte tröttnat ännu.


Första gången jag såg Thåström var på Arvika festivalen 2006. Jag gick själv, eftersom jag var den enda som verkligen gillade honom. Jag hamnade på tredje raden, led då av panikattacker, och trodde därför att jag skulle dö. Så här i efterhand var det så klart värt varenda sekund.


Jag, Sara och Peyton under köandet till våra favoritpojkar i Köpenhamn.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej gud så kul att jobba på P&L!! Tänkte åka dit men sen bestämde sig Muse för att komma till Sthlm i sommar och då valde jag att se dem igen, P&L får bli nästa år istället!



Får du betalt där eller går du bara gratis på festivalen istället eller hur funkar det?

2010-03-24 @ 23:56:28
URL: http://sofiaenarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0