Cinema Bizarre


Detta är egentligen inte alls min typ av musik. Men jag sökte på dom förut och upptäckte att dom var tyskar, och att varenda jävel i bandet är yngre än vad jag är. Inte okej. Trodde dom var runt 25 allihopa. Dom har en ful hemsida också. Det jobbigaste av allt är ju att dom ser sjukt bra ut (Alex, jag ser framför mig du skakar på huvudet och muttrar något icke hörbart).

Jag kan inte riktigt glömma första gången jag såg deras video I came 2 party (första gången jag hörde dom också) och jag fick syn på sångaren (2:a från höger). Tyckte han var skitsnygg redan då.

Likt förbannat sitter jag och lyssnar på dom på  Spotify, och jag ska sluta nu innan jag börjar gilla dom.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har aldrig riktigt uppskattat deras musik men finns det kopplingar till TH i dem? Nästan alla mina TH-vänner diggar CB :P

2010-03-15 @ 22:37:00
URL: http://sofiaenarsson.blogg.se/
Postat av: mirre

Jag trodde jag var fast då vi skulle sett dem i Göteborg men icke :p det är bara en svacka Sofia ;) du kommer över det. haha!

2010-03-15 @ 22:40:51
URL: http://blog.mtv.se/mirre
Postat av: LINA*

hahahahah , håller med mirre,

det är en svacka... jag hade själv en period när jag lyssnadde på dem...tack och lov är den över

2010-03-16 @ 12:33:23
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Siri

jag hade också en period. Nu har man glömt dem xD men visst, sångaren är kind of beautiful :P

2010-03-16 @ 16:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0