Bloglovin

Här kommer några bloggar som jag gillar på ett eller annat sätt:

Photo. Daniel Stigelfelt.
Jag vet inte hur länge jag följt hans verk. Säkert fyra, fem år. Jag hittade honom när jag hängde runt på helgon.se, och det var otroligt länge sedan. Hans bilder är en stor inspirationskälla, och hans blogg är verkligen värt ett besök eller två.

Art. Birdy & Me.
En blogg som jag upptäckte ganska så nyligen, men som fångade mitt hjärta med storm. Fina bilder, inspiration bilder och foton.

Art. Igor + André.

Inspo. Love Image blog.

Photo. Diary.

Photo. BDknapp.

Photo. Emmeli Åslin.



Kommentarer
Postat av: Becca

coolt, jag brukar också kika på Daniels blogg!

följer hans flickvän på bilddagboken, så det var på det sättet jag hittade hans blogg.. :) Håller med, han är inspiration.

2010-03-21 @ 23:57:18
URL: http://rebeccasutton.webblogg.se/
Postat av: jennifer

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt!

2010-10-19 @ 03:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0