All that you've got, Just let it out, Ready or not - Just turn it up, louder!

Jag vaknade idag med en bild av en dansande Bill. Han sjöng Hey you och det var så underbart att vakna till den bilden. Igår på festen lyckades jag faktiskt få spelad Leb die Sekunde, Automatic och Dogs Unleashed (Bilden av Bill på motorcykeln kommer verkligen jaga mig för evigt - OMG).

Åker i alla fall tillbaka till jönköping imorrn för en redovisning på e.m
är fortfarande supertrött efter den gågna veckan, men det blir bättre snart.

idag ska vi käka köttfärslimpa - MUMMA! hoppas jag kan ta med mig lite hem, såååååå gott!
nu kom katten och vill ha uppmärksamhet..

ge mig ett par doc martens.

Kommentarer
Postat av: LINA*

JAG VILL TBX...

helt sjukt underbart vad det

2010-03-07 @ 12:51:30
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0