Out of control, full of dreams

Har lyssnat på mina favoritpojkar hela morgonen. Det var ett bra tag sedan som jag bara satt ner och lyssnade på deras skivor, men det är som sagt det jag har tillägnat större delen av morgonen åt. Just nu lyssnar jag på Humanoid (ENG) och idag kan jag inte för mitt liv förstå hur jag kunde tycka illa om denna låten innan konserterna. Nu älskar jag den..  men har ändå fortfarande lite svårt för den engelska versionen, men det tar sig.

Åh, nu är det Dogs Unleashed, låten som fortfarande är en av mina favoriter och som jag älskat från första stund jag hörde den. Awesome.

Usch vilken underbar musik. Är så glad att jag började lyssna på Tokio Hotel. Deras musik gör mig glad när som helst och vart som helst. Den ger mig en bra känsla i hela kroppen..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan bara hålla med dig, vet inte vad jag skulle göra ifall jag inte hade Tokio Hotels musik. Längtar så till Darkside of the Sun videon kommer!

2010-06-22 @ 15:25:00
URL: http://sofiaenarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0