A free for all. Fuck 'em all. You are your own sight

Åker nu till staden som ligger mig otroligt varmt om hjärtat. Götteborrg! Sebbe ska möta upp mig på stationen är det tänkt och det ska bli kul att träffa honom igen. Vi har typ inte setts på fyra år tror jag, vilket inte riktigt är helt okej.

Men ja. Senare idag ska jag på funkisträff på Frihamnen där festivalerna ska hållas. Om jag hittar dit återstår ju verkligen att se. Hoppas jag får helt okej tider i alla fall.

Så ja, West Coast Riot, Metaltown och Pier Pressure, here I come!
Jag kommer hem på måndag igen, och hamnar jag inte framför någon dator innan dess, så hörs vi då helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas, du får det toppen i Göteborg, mysigare stad finns inte! :D

2010-06-16 @ 18:56:56
URL: http://sofiaenarsson.blogg.se/
Postat av: Fija*

sv; tack :D

Ja vet du var så kan du väl säga till :D

2010-06-17 @ 16:33:18
URL: http://sofura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0