Någon som vill ge dig värme när allting känns kallt

Jag "vaknade" (läs: blev väckt) klockan åtta av pappa. Våra tyska vänner skulle käka frukost med oss innan de begav sig av uppåt landet. De kom igår och åkte för någon timme sen. De kommer tillbaka i nästa vecka men då är jag inte hemma, för då befinner jag mig i GÖTEBORG.


Anyhow. Igår kom Berndt in till mig och frågade om jag gillade choklad. Eh.. Ja, så jag fick en RITTER chokladask. Den godaste chokladen som finns. Jag och min kusin var besatta av dom när vi åkte till Prag. Vi åt sådana hela tiden. Älskar dom med hasselnötter i. En säker väg till mitt hjärta går genom choklad (tyvärr).

Jag ska snart gå ner till bussen (som är 40minuter bort om man går) så jag borde klä på mig och göra mig i ordning. Ska till Skövde en sväng och träffa Anon. Var ett halvår senast jag var där så det ska bli trevligt, eller något.

Vi hörs senare.
I'll be with you soon..

Kommentarer
Postat av: Britney Spears fanblogg.

HEJ!

Undrar hur man får en bild utanför kommentarsrutan som du har

,med han som äter där nedanför. Undrar om du vet hur jag ska göra???

2010-06-08 @ 14:22:16
URL: http://briitneyspears.blogg.se/
Postat av: SORA

Dina sånna här små rörliga bilder är så söta ^_^

2010-06-09 @ 13:27:47
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0