JAAAAAAA!!

Jag kommer att se ALLA som jag vill se även om mitt schema är kasst!! Jag jobbar nästan varje dag mellan 12-17 och 22-01 men alla band som jag vill se spelar oftast mellan 17 och 22. FETT nice!!

Missar dock Destine, vilket är lite synd, men det får jag ta, kommer ju få se RISE AGAINST, FLOGGING MOLLY, DROPKICK MURPHYS, A DAY TO REMEMBER, RAUBTIER, RAMMSTEIN, THE SOUNDS, 30 SECONDS TO MARS, HIM och PARAMORE plus en kvart på Destine.

Är just nu hos min vän Sebastian. Ska käka lite gott och kolla på Disney's Ringaren i Notre Dame. Så sjukt bra film!!
Btw, jag jobbar i garderoben (ja, det finns tydligen en sådan) så om ni har lust får ni gärna komma fram och hälsa (:

En del kommenterar ibland och skriver att dom sett mig men inte vågat gå fram och hälsa, till er vill jag bara säga att jag inte är farlig, jag är ganska snäll och trevlig faktiskt.

Nu ska jag vara lite social med Sebastian, han hälsar också förresten.
Hörs imorrn om jag har tid!

Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, bra att det blev bra med schemat! :D

2010-06-17 @ 01:09:49
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0