Hejdå!

Om en stund så bär det av till Mariestad, där vi ska möta upp en vän som varit så snäll och fixat en bil. Därifrån ska vi köra upp till Peace and Love och Borlänge! Jag ska jobba idag klockan halv fem, inne på ett av caféerna inne på området. Tror att det kommer att bli riktigt kul, jag hoppas verkligen det i alla fall. Temat för i år är Frihet, och imorrn och på onsdag ska vi gå på en massa föreläsningar och workshops, innan själva musikfestivalen drar igång på torsdag.

Som vanligt har jag inte så bra koll på hur allt fungerar eller på schemat eller något alls, men det brukar ju lösa sig ändå.

Detta betyder alltså att jag inte kommer att ha tillgång till dator förrän nästa söndag, och kommer därför inte kunna svara på mail eller dyligt.


Bye, bye, blackbird.

Kommentarer
Postat av: SORA

DU MÅSTE GÖRA DET OKAY!?

2010-06-28 @ 10:50:26
URL: http://sorax.blogg.se/
Postat av: MARIAM

ÄNTLIGEN HEMMA? :D

2010-07-04 @ 22:10:17
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0