Ett kort ifrån Rio, ett kort från Brasilien

Är snart klar med min redovisning inför imorrn. Sen ska jag läsa igenom två klasskamraters rapporter och skriva vad som är bra och dåligt med dom. Opponera dom helt enkelt. Måste hinna med en innan jag går ifrån skolan. Tänkte susa förbi H&M också om dom inte hinner stänga och se om jag hittar mig ett par shorts.

Min frukost och lunch har idag bestått av Ballerina Mintkakor, som jag köpte på väg ner till skolan eftersom jag glömde käka frukost.

Just nu lyssnar jag på Charta 77, och det ska jag återgå till att göra.
Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Jaa FREDDIE!!!!!!<3 :D:D

2010-06-01 @ 18:06:43
URL: http://soofiiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0