"And if I blink my eyes enough, maybe I will wake up and you will still be there sleeping next to me."

Igår kväll var vi hos en vän och drack och spelade kort. Jag kom hem fyra i morse. Jag gick hem på järnvägen, och det är inget att rekomendera om man är packad. Men efter mycket snubblande på lösa stenar och ojämna bjälkar så lyckades jag till slut ta mig hem och stupade i säng. Jag var fortfarande full när jag vaknade upp sex timmar senare.

Just nu lyssnar jag på Green Day för fulla muggar. På onsdag åker jag ner till Göteborg, det är funkisträff på eftermiddagen, och då kommer vi även att få reda på vårt schema. De flesta band jag vill se spelar på West Coast Riot, och det kommer att vara omöjligt för mig att hinna se alla, vilket är lite synd. Men det kommer ju att komma fler chanser. Jag håller bara tummarna för att jag är ledig när antingen Rise against, Flogging Molly eller Dropkick Muprhys spelar. Får se lite helt enkelt.

Har i alla fall fått mitt schema för P&L som är om tre veckor, och det var helt okej. Dock jobbar jag den sista kvällen från 19.30 - 05.00, vilket sved lite när jag läste, men vad gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0