American Idiot

Internet låg nere större delen av gårdagen, därav brist på tid vid datorn.. Det gör så väldigt ofta tyvärr.

Tänkte bara slänga ihop ett kort inlägg innan min kusin hämtar upp mig. Snart bär det som sagt av tillGöteborg och  Green Day. Tror att dagens show kommer att bli AWESOME. Ska försöka ta en massa bilder också, hoppas vi kommer långt fram, men jag tror det är ganska lugnt på den fronten. Det pirrar i hela kroppen och jag har verkligen längtat efter denna konserten sedan biljetterna släpptes i februari.

Första gången jag har stå på Green Day också, och det är tredje gången jag ser dom nu.

tänkte slänga in en före och efterbild också, bara för att jag kan. Vi hörs senare/imorrn.



Kommentarer
Postat av: SORA

Hoppas konserten blir skitbra!! iihhh!

2010-06-05 @ 20:47:28
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0