Juli 9, 2010

Mötley Crüe – If I Die Tomorrow - Rock Mix
Usch. Jag har verkligen hamnat på latsidan nu. Eller nej, inte på latsidan, men jag skjuter upp allting som jag borde göra. Det blir lite så när hela familjen är samlad och mamma och pappa har semester, då blir det alltid full rulle i huset. Men, idag har jag ändå lyckats rensa ut en låda ur mitt rum. Nu står det bara fyra flyttlådor där.

Jag måste börja plugga till en tenta också som jag ska ha i jönköping i augusti. Måste få godkänt på den. I höst verkar det som att jag kommer att flytta utomlands, om allt vill sig väl. Inte långt bort, bara någon timme med flyg. Jag håller alla tummar jag kan, och jag hoppas att jag kan köpa en kamera innan jag flyttar.

Nu måste jag sova, mardrömmar har kommit tillbaka och jag har inte sovit ordentligt på flera dagar. Är helt slut i kroppen. Vi hörs lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0