You're my heroine

Igår så fixade vi lite i mitt rum. Mamma tyckte att mitt rum liknade en källare, och jag inte annat än hålla med henne. Nu är större delen av lådorna i mitt rum flyttade och det är lite luftigare, och jag kan röra mig utan att snubbla på något på golvet. En garderob hamnade också i min brors rum. Så mamma slipper att störa mig när hon hämtar kläder på morgonen när hon åker till jobbet (!).

Jätte, jätte dåliga bilder, men jag lägger upp dom ändå. Mitt rum går i tre färger. Rött, svart och grått.


Min bokhylla. Tokio Hotel och min älskade jojo ifrån GB (ja, jag tycker den är skitkul!)


Min skohylla nu under sommaren. Dock fattas fyra par converse och ett par ballerinaskor, som alla står i hallen och som mina övriga familjemedlemmar svär över alltför ofta.


Mina smycken går allihop i svart och silver.


Jag vet inte rikigt vad jag vill säga med detta inlägget. Fick bara ett ryck. För några veckor sedan fick jag äntligen tummen ur och satte in de flesta bilder från Tokio Hotel konserterna i ett album. Jag ska fylla i texter som jag skrivit i albumet med silverpenna. Det kommer bli snyggt. Kollar i den ofta och minns tillbaka.

Jag kan i alla fall vistas i mitt rum nu utan att få ångest. Har fått igång TV:n och DVD:n också så i natt såg jag på Schrei DVD:n och på Peter Pan på VHS. Suck on that!

Kommentarer
Postat av: lina

yeay scrapbook

2010-07-26 @ 23:28:35
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0