Ingen mobil.

Jag har ingen mobil just nu. Jag har tappat den i sjön (nej, jag skojar inte). Dessutom blev jag osams med min kusins pojkvän över skit och ingenting. Så osams att en vän fick hålla mig tillbaka för att jag inte skulle bli alltför arg.

Men TACK för att ni hade en telefon till övers så att jag slipper att köpa en ny för pengar jag inte har!

Imorrn ska jag ringa till kundtjänst det första jag gör och be dom skicka ett nytt simkort.

Alla mina kontakter, sms och bilder är borta. Det gör ont i mig.
Lägger ni in numret i detta inlägg så godkänner jag så klart inte kommentaren.

Just sayin'

Men som sagt, i några dagar framöver kommer jag inte ha någon telefon.
Ni når mig via mail och facebook.

Suck..

Kommentarer
Postat av: Mariam

Så jobbigt bb! Mitt simkort gick sönder förut så jag vet hur det känns. Jag har fortfarande inte fått tillbaka alla nummer! :/

2010-07-28 @ 16:17:51
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0