I sing you to me


Igår såg vi på Australia. Har inte sett den förut, och jag har hört väldigt blandade saker om den. De flesta har tyckt att den varit dålig - hur man nu kan tycka det?

Jag tyckte att den var riktigt, riktigt bra. Visst, den kunde varit en timme kortare, men det fanns inte mycket dåligt med denna filmen. I början tänkte jag att fotot och stämningen på filmen var väldigt lik Moulin Rouge, och när jag läste på DVD omslaget så såg jag att det var samma regissör (:

Vackert foto, bra skådisar och en fin berättelse. Me like.


Nullah: Missus Boss, I sing you to me.
Lady Sarah Ashley: And I will hear you


Kommentarer
Postat av: charlotte

Asså I LOVE THIS MOVE!!!!!!!!! Den är så fruktansvärt bra att det är nästan läskit! OCH Hugh Jackman är INTE trökig, helvete va snygg han är :D Och han lilla killen är bara SÅ söt:D

KÖSS!:)

2010-07-20 @ 23:54:13
URL: http://madebycharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0