Humanoid City

Oj. Det var nog klokt av mig att lyssna på skivan medan jag var ute och gick och ingen kunde se eller höra mig. Jag fick gåshud så fort introt till Noise började spelas.

Fy vilken bra skiva detta är. Verkligen. Antagligen eftersom man själv var med under denna turnen och har så många fina minnen från och omkring konserterna. Jag saknar verkligen den veckan. Den var lätt värd allting.

Skivan går just nu för högvarv på spotify, och den finns här: Humanoid City Live, jag har inte kollat på DVD:n ännu, utan kommer antagligen att göra det i helgen. Jag drar mig för att se den lite, jag vet inte varför. Jag är alltid sådan.


Under Phantomrider i Göteborg

Tokio Hotel – Phantomrider - Live
Denna låten väcker fortfarande starka känslor. Jag fällde en tår eller två när denna låten spelades i Göteborg.

Tokio Hotel – Screamin' - Live
Har aldrig varit ett jätte fan av denna låten, men efter att ha hört den live, och att dom blandade in Monsoon, så växer den mer och mer för varje gång jag hör den.

Kommentarer
Postat av: SORA

Exciting!!!!!

2010-07-22 @ 14:36:39
URL: http://sorax.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Phantomrider var höjdpunkten för mig på konserten. Tror det var då jag först slappnade av. Blev helt tårögd av framträdandet och allt fint Bill sa gick rakt in i hjärtat. <3



svar: TACK!! :D:D

2010-07-22 @ 16:14:57
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0