Hemma (äntligen!)

Ja, då sitter jag hemma i mitt rum hos mamma och pappa igen och kollar igenom mail och bloggar. Det har hunnit hända en hel del på den veckan jag varit borta. Just nu är jag supertrött, men Peace and Love har varit hur bra som helst, det var skönt att fly vardagen, och det behövdes verkligen.

Hemfärden blev dock inte så rolig. Det började bra dock, vi kom iväg före utsatt tid. Vid Kopparberg började den andre bilen att krångla. Den började att koka, så vi stannade och käkade lite för att ge den lite tid att svalna. När vi kom iväg igen så kom vi inte så långt. Vi körde nog i tio minuter innan deras bil började att ryka och lukta bränt. Vi stannade vid väggrenen och kollade under motorhuven. Ingen vacker syn. Efter att ha väntat på bärgningsbil i tre timmar utanför Lindensberg så hamnade vi till slut, efter mycket om och men i Örebro där vi blev upphämtade.

Jag är så trött just nu efter att ha kört större delen av dagen, försökt hålla humöret uppe både på mig själv och andra och pga. alldeles för lite sömn. Nu ska jag gå och ta en välförtjänt dusch, och sen ska jag lägga mig ner och läsa och ta det lugnt. och sova - i min egna säng.

Imorrn ska jag ta tag i mitt liv. Vi hörs då, då kommer även lite bilder upp ifrån den gågna veckan. Klackarna i taket, kamrater!


Vi smet in i Rockfoto tältet och blev fotade. hon bad oss göra roliga grimaser, men jag sa att vi ville se så tråkiga ut som möjligt och sticka ut från de andra bilderna. Resultatet ser ni ovan. Här kan ni även se alla andra bilderna också.

Jag har sett många bra band, många som jag sett flera gånger förut. Jag har gått på intressanta föreläsningar, träffat personer som gett mig ett helt annat perspektiv på livet och njutit av det bästa som finns (musik, musik, musik) tillsammans med min tappraste skara av människor. Och jag har haft riktigt jävla kul.


Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Har saknat ditt bloggande kände jag!

2010-07-05 @ 11:46:00
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: LINA

diggar bilden , asså att alla står helt stelt och nästan uttrycktslöst ( kan man ens säga så ?) men du fattar :)

2010-07-05 @ 14:37:40
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: CICI

Gött att du haft så kul!!!

2010-07-05 @ 17:48:20
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0