For your eyes only I never need to hide


Alla människor anpassar sig efter människorna man umgås med för stunden. Men det finns alltid några människor som man kan vara sig själv med, som man vågar säga och fälla kommentarer man annars aldrig skulle få för sig att tala om. Några som förstår min ironi och min makabra humor. Människor vars åsikter och synpunkter jag faktiskt bryr mig om och beundrar. Vi kommer inte alltid bra överens, men vi respekterar varandras bra och dåliga sidor. Det är det som jag gillar med mina vänner. Att dom gillar mig för den jag är och inte för den jag låtsas vara. Jag har svårt att skaffa nya vänner, och de jag umgås med mest nu för tiden har jag känt i flera, flera år. Kanske har jag svårt att släppa in folk i min trygghetszon. Jag har lärt mig den hårda vägen att människor inte alltid går att lita på, och att löften - enligt vissa - är till för att brytas.

Tankar som fart igenom mitt huvud de senaste dagarna.





You'll see what no-one else can see, and now I'm breaking free.
For your eyes only, only for you.
The love I know you need in me, the fantasy you've freed in me.
Only for you, only for you.

Kommentarer
Postat av: Mariam

den var jättebra :)



det är inte alltid lätt att skaffa nya vänner, men glöm inte att hos en ny människa kan man ibland hitta en underbar vän <3

2010-07-08 @ 19:59:09
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0