Det tar sig.

Nej, jag har fortfarande inte fått ett nytt simkort. Jag har suttit i telefon i 40 minuter och väntat och pratat med kundtjänst. Men nu lovade han att beställa ett till mig direkt, istället för att jag ska skicka in dom papprena jag fick, vänta ytterligare några dagar och sedan få det.

Förhoppningsvis får jag det innan tisdag. Annars blir det väldigt, väldigt jobbigt.
Sitter och lyssnar på Mötley Crüe nu och försöker få ihop lite ansökningar till olika grejer.
Måste plugga lite till tentan sen också.

Känner mig lite tom nu faktiskt. Det är bara att försöka rycka upp sig.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Aw stackarn. Du har inget tillfälligt nummer du kan ha då?

2010-07-29 @ 19:04:47
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0