Wiee!! (:

Jaa, anledningen till att min handstil blev så ojämn var att jag gjorde det i illustrator, och då kan man inte skriva så tätt inpå dom andra bokstäverna för då länkas dom samman och det ser helt skumt ut. Det är någon inställning som gör att det blir så och jag inte riktigt orkat ta bort den. Slog mig nu dock att jag kunnat gjort det i paint annars. Spela roll!

 

Ja, jag har fått min ritplatta idag, och jag kunde så klart inte hålla fingrarna borta. Var ju tvungen att testa den med en gång! Försökte faktiskt plugga lite, men jag kunde inte sluta tänka på den så det var lika bra att jag fick det gjort. haha. Ska inte rita något idag dock utan testade den bara, allt basic. Ska rita lite mer nästa helg tänkte jag. Ska försöka rita av Bill, om jag hittar en fin bild på honom (inte så svårt med andra ord).

 

Vi får se helt enkelt. Nu blir det lite mer plugg, sen måste jag packa och sen ska jag in till Charlotte en sväng innan hon sticker och jobbar. Nu börjar nervositeten inför tentorna komma. Usch!

 

Hörs senare ikväll leute!


Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Vilka coola B:n du gör, både de stora och små. :D



svar: Tack! :)

2010-01-08 @ 16:31:40
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Mariam

Vilken fin handstil du har! I love it!

2010-01-08 @ 20:51:03
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0