"When the phone ain’t ringing, that’s me not calling."

Var som sagt i skolan i morse och hade genomgång av Utvecklingsprojektet. Det är ett ganska stort arbete, med projektskrivningar och en massa massa jobb. Jag ska göra en portfolio i programmet Flash. Jag har gett mig den på att jag ska lära mig Flash nu under våren (det är det programmet som vi svär mest över i skolan) och jag har en idé på hur min portfolio ska se ut, samt att jag fick inspiration från föreläsningen idag till min praktikansökan! Så nu ska jag forma om den - igen. Måste skicka ansökningarna SENAST nästa vecka. Jag satsar på Stockholm, så känner ni någon som kan tänka sig att ha en inneboende alla, eller några av veckorna 13-20 så får ni gärna tipsa mig om det.

Oh, jag får mina pengar imorrn, gick fort! Skickade in studieförsäkran igår och dom kommer imorrn. Woop Woop!

Vi hörs lite senare, ska åka hem till mor och far om en stund.
Take care.


Ni kan lyssna på en av mina favoritlåtar så länge: David Bowie – Life On Mars
Jag är inget jätte fan av Bowie.. har bara hört denna låten typ iofs, och Space Oddity och Ziggy Stardust och dom är ju bra.. kanske borde sätta mig in i hans musik lite mera?

If you love something let it go

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Hej Sofia! Du har gjort ett utmärkt jobb med min blogg och jag får beröm för den varje dag :) Jag undrar om du kan hjälpa mig eller tipsa mig om hur jag fixar eget domän? Puss

2010-01-20 @ 15:50:05
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Mariam

bowie is the shizzle

2010-01-21 @ 14:42:06
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0