The streets will make you look brand new, the lights will inspire you

Kommer inte kunna gå på Thåström den 4e ): har inte råd alls.. tråkigt. men jag ser honom förhoppningsvis på P&L i sommar. Lyssnar på min favoritskiva just nu: Thåström – Skebokvarnsv. 209, hans mest personliga skiva och den som värmer mest i hela kroppen. Jag lyssnar ofta på denna när jag ska sova. Det finns få personer som kan trolla med ord som Joakim Thåström. Jag har alltid fått höra att han skriver dystra texter, men det gör han inte alls. Folk som säger så har aldrig brytt sig om att lyssna på honom, dom har inte lyssnat till hans fantastiska stämma och känt ett lugn svepa in i kroppen. Det har jag gjort ett antal gånger, och jag älskar honom för det.

Det var inte alls tänkt att jag skulle skriva om Thåström, utan istället tycka synd om mig själv. Men jag föredrar att skriva om en av mina favoriter istället.

Nu ska jag stänga ner, börjar tidigt imorrn med animation.
Jag är trött på att frysa i min lägenhet, det
får inte vara så här kallt.

Jag är trött på min bloggdesign, vill någon göra en åt mig? (ironi, tror jag)



Thåström – Men bara om min älskade väntar

Accept – Breaker
Judas Priest – Breaking The Law
Huey Lewis & The News – Hip To Be Square

Kommentarer
Postat av: CICI

Ska lyssna på Thåströmskivan :)



PS. Den där Hip To Be Square får mig bara att tänka på när äcklet dödar min Jared hahahaha!!! Usch. Vi ses imorgon hoppas jag. Kan höras av framåt eftermiddagen!

2010-01-28 @ 00:03:30
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0