Sista tentan idag!

Ska bli SÅ skönt att få allting överstökat så att jag kan hjälpa Mirre lite med uppdateringar på hennes hemsida som bara legat och släpat pga. pluggandet, få färdigt den sista bloggdesignen och sedan börja hjälpa min nästa kund (läskigt att använda det ordet, men hon är ju faktiskt det) med en hemsida.

Jag mår faktiskt riktigt bra idag och jag har gjort det i flera dagar nu.
Ja, ja, måste sno mig lite nu. Ska gå om några minuter och jag har inte klätt på mig ännu. Måste hinna hitta Hannes innan också så vi kan tycka synd om varandra innan tentan.

Sen blire IKEA för att köpa ljus.
Hörs senare



Det var denna bilden jag pratade om igår.
Me like <3

Kommentarer
Postat av: Zarah

sv. Ja, jag har verkligen haft tur med mig familj :)



Btw, vad hände med min design?

2010-01-14 @ 17:31:38
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0