Plugga

idag ska jag ta tag i pluggandet. Pappa ska sätta sig ner med mig nu och försöka få mig att förstå alla ekonomi termer.

två av tentorna är ganska lika varandra, och jag hoppas verkligen att jag klarar dom. webbtentatn kan jag gott göra om en gång till, den bryr jag mig inte om. För jag vet att jag kan klara den om jag verkligen försöker.

Jag har labbar som jag ligger efter med också, som jag måste göra efter tentorna, för att få betyg i kursen. 3D och foto. och grafisk design.

usch!

Kommentarer
Postat av: carolina

sv:du är jätteduktig!

jag undrar,det funkar inte att installera programet(illustrator) vet du ?

2010-01-03 @ 13:29:18
URL: http://withoutmusicnolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0