I'm the Queen of Apology


Jag har precis skickat mail till alla lärare, vars kurser jag är underkänd i. Det är några stycken är det värsta.

Kurser som släpar..
Matematiska verktyg - ett prov kvar.. kanske två.
Bild- och fototeknik - en labb
Gränssnittsdesign - en programmeringsuppgift som jag kunde klarat på 30minuter, men som jag tyckte var så sjukt tråkig att jag inte gjorde den. Dessutom var det i den perioden då jag mådde så fruktansvärt dåligt.
Webbprogrammering med databaser - Måtte djävulen ta denna kursen. Ett prov kvar!!
3D-Grafik - en labb kvar som jag ska göra nästa vecka!
Grafisk Design 2 - jag vill inte ens prata om det
(
Affärsrätt och kalkylering - har inte fått resultatet ifrån provet ännu - hoppas verkligen att jag klarar den)

Som ni ser så måste jag helt enkelt ta tag i mitt liv just nu. Det väntar inte på mig längre.
Nu ska jag försöka börja på min tidsplan till mitt projekt. Kollar
på lite skolor i utlandet som jag vill gå om något år, och nu ska jag även kolla in lite olika portfolios och CV. Leta lite inspiration, har kommit på en idé till min flash hemsida och jag hoppas verkligen att jag kan genomföra den, för kan jag det så kommer det att bli jätte bra, den kommer verkligen att skrika Sofia. Mamma gillade i alla fall idén. Och ni kommer verkligen inte att få se hemsidan förrän om två månader, kan ni tänka er? Jag känner mig superstressad och har lite småångest i och med att jag kommer ha två tunga arbeten framför mig.

Funderar på att skaffa skype, men i och med att jag inte gillar att prata så mycket så får vi se.. Men kommer nog skaffa det om jag flyr landet. Just nu ser det ut som att jag kommer att hamna i tyskland, men med min vilja och mina tusen möjligheter kommer det att hinna ändras tusen gånger.

Har fått ihop ett brev till mina praktikansökningar också, som jag ska skicka i nästa vecka.
Nu ropar mams på mig, ska tjockisäta.

You can sit beside me when the world comes down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0