Fuck me I'm legal


En bild ifrån min födelsedag. Jag fick allas flaggor eftersom jag fyllde år.
Jag ser lite ansträngd ut, men det är väl mest för att jag försöker le.
Annas bild

Update 23.32 Försökte skriva ner några nattliga funderingar, men kom inte på några. Känns som att klockan är supermycket, men det är den egentligen inte. Det är bara det att jag gått och lagt mig vid denna tiden de senaste dagarna och varit uppe tidigt.. imorrn ska jag upp tidigt igen. Jag har lektion klockan ett som jag jätte gärna vill gå på. Animation. Just nu kollar jag på Stjärnorna på slottet, det är Tommy Körbergs program idag, och eftersom jag är ett litet Tommy fan så ska jag kolla på det.

hoppas att ni haft en bra helg allihopa, så hörs vi imorrn kväll.
Under tiden kan ni väl tipsa mig om era favoritbloggar?
God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

KISSIES.SE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-25 @ 07:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0