För det första

jag måste bara säga att jag ogillar blogg.ses nya design. Usch.

Precis hemkommen ifrån gymmet. Jag, Alex och Andy fick ett infall förut. Nyttigt. Dom har fest två dörrar bort. Jag överdriver inte när jag säger att det nästan skallrar i fönstrena av musiken. Just nu är det Just Dance med Lady Gaga.

Imorrn ska jag hem. På lördag har pappa och dom en spelning uppe i bygdegården. Det är seriefigurstema, och just nu ska jag köra på Lara Croft, kommer dock inte vara så seriös.. tyvärr. Jimmy, Charlotte, Veronica och Elin kommer att vara där också, så det kommer att bli superbra.

Nu ska jag käka lite vindruvor.

forget about your boyfriend and meet me at the hotel
jag börjar känna rytmen i kroppen, oh ja, nu börjar jag dansa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0