1 januari 2010

Tokio Hotel – Noise
Hur var en nyårsafton? Själv hade jag det jätte bra. Var på en jämn och fin nivå hela kvällen och jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde då. Det blev en del tvspel, twister och mysigt sällskap. Runt tolvslaget stod vi på torget och firade in 2010.

Har varit mycket seg hela dagen, har inte orkar göra speciellt mycket idag (:
Just nu kollar vi på Sliding Doors som går på fyran, den är inte så bra, ändå har jag sett det tre - fyra gånger.

Jag har varit lite off de senaste dagarna, som ni kanske har märkt. Imorgon ska jag ta tag i allt vad mail och designer heter.

Promise.

Kommentarer
Postat av: mirre

You are money, honey!

2010-01-01 @ 18:49:10
URL: http://mtv.se/mirre
Postat av: Anonym

Så fin du är babe! Gott nytt år på dig <3

2010-01-02 @ 16:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0