To tired to lift the arms that hold onto the stars


Denna kvinnan fick namnet Faline. Hon är långt ifrån klar, så detta är alltså en grov skiss. Har skissat upp tre andra, men dom får ni inte se förrän dom är helt klara.

Ska åka in till skolan imorrn, ska ha möte med min handledare om min portfolio kl. 13. Innan det ska jag sitta vid skolans datorer och skissa, om det finns plats. Ska ta med min dator utifall att det inte skulle finnas någon ledig.

Oh, vaknade halv ett idag också. Efter att ha varit uppe och snurrat en stund runt sju. Det var väldigt skönt. Åkte ner till bibblan runt fyra också, trots protester ifrån min kropp. Lånade en jätte fin bok om James Dean, med en massa vackra bilder.

Nu orkar jag inte sitta upp längre, så nu ska jag gå och lägga mig.
God natt, vi hörs imorrn.

Anberlin – Inevitable
Aerosmith – Cryin'

Kommentarer
Postat av: CICI

Sv. Jag veeeet <3

2010-02-02 @ 09:32:08
URL: http://cicii.blogg.se/
Postat av: ♥ Babypink ♥

gud va duktig du e

2010-02-22 @ 19:46:07
URL: http://jennysmodemix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0