Snön vräker ner, tiddelipom

Sitter just nu på bussen i en sjuk obekväm ställning. Det är varmt som i en ångbastu och busschauffören är sjukt scary. Han kör som jag vet inte vad och bussen skramlar så att man tror att den ska trilla isär när som helst. Jag har i alla fall lyckats få upp datorn, och jag hoppas att det inte kommer så mycket mer människor för jag har blockerat två säten längst bak i bussen. Det snöar och jag glömde mina solglasögon. Det sticker i ögonen för att det är så ljust och jag frågar mig själv än en gång varför jag satte mig framför toan.

Nu ska jag läsa lite, störa mig på allting som går att störa sig på i en buss full med personer, med Rammstein i lurarna. Vi hörs senare..

Kommentarer
Postat av: LINA*

sv: Jag lyssnade jätte mycket på nightwish också innan, låte är underbar

2010-02-16 @ 16:30:50
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Mariam

sv: Tack så mycket fina du. <3



Hoppas du kom fram okej och att ni får en jätterolig kväll!

2010-02-16 @ 21:46:22
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0