På bra humör

Är på väldigt bra humör just nu. Jag håller på att plocka lite i lägenheten och dammsuga. Ska snart börja packa också eftersom jag åker ner till Mirris imorrn och stannar till på lördag. Ska gå med henne och hennes mamma på Rammstein i Malmö (:

Ska snart sätta mig ner och Illustrera lite också till vår film. Gjorde inte så mycket idag som jag borde gjort nämligen, så ska ta igen det nu eftersom jag inte kommer kunna jobba med den denna veckan (måste börja på min portfolio, host host).

Träffade underbara Cici en snabbis också. Det bidrog till mitt braiga (är det ens ett ord?) humör.
Det är mycket TH snack nu överallt, det är så mycket runt omkring som måste fixas inför X antal timmars köande.

Nu kalla maten.
Hörs senare, mops.

Kommentarer
Postat av: Cici

<3 <3 <3

2010-02-15 @ 17:55:24
URL: http://cicii.blogg.se/
Postat av: LINA*

Ha så roligt på Rammstein,

Synd att jag inte hade råd att hänka men är PANK

2010-02-15 @ 19:15:45
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0