Mitt kassettband


Klaaar! Eller ja, grunden är klar. Kommer nog ändra färg på bandet. Detta är i alla fall en del av min portfolio, visste blev det fint? Nu ska jag gå och lägga mig, om några minuter.. Ska upp tidigt till skolan imorrn. Vi ska skriva rapport och animera film. Ska nog på studentbio (60:-!!) imorrn också, Shutters Island. Hoppas att den är något att ha.

Det kommer att bli en lång dag imorrn.

Jag måste rita av lite människor också, någon speciell person som ni vill se avritad?
God natt


Kommentarer
Postat av: Peyton Vega

I know the feeling! But I change mine every few weeks because I'm so fussy! and I didn't realize you drew that...prettty sick! x

2010-02-23 @ 11:20:54
URL: http://peytonvega.blogg.se/
Postat av: Berlin

Hejsan! Jag ser gärna att du ritar Till Lindemann (a) Jag är totalt förälskad i Rammstein, och till är lite av en fadersfigur för mig. Mvh Berlin

2010-06-12 @ 14:55:54
URL: http://donaukinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0