make some noise




(foto: annis)

Tokio Hotel – Noise

Noise har gått hett hos mig större delen av dagen. Den är inte en av mina favoriter, men det är ändå den jag lyssnar på mest idag. Dogs Unleashed är fortfarande min favorit och jag får en sådan bra känsla av den låten. Jag älskar, älskar, älskar den och om 18 dagar får jag höra den live och sjunga med tillsammans med Bill. Bara tanken får mig att rysa.

Alla har alltid sagt att jag är en naturlig skönhet, varför kan inte jag se det?

Jag hittade några underbara bilder med målarfärg som man kan använda att redigera bilder med. Jag jobbar med en just nu, men den gör inte riktigt som jag vill, men när jag är klar (vilket inte kommer bli förrän på söndag är jag rädd) så kommer ni få se den.

Imorrn ska jag till skolan. Måste jobba med vår film, och jag känner att jag måste göra lite extra i och med att jag försvinner nästa vecka och inte kan jobba på den i skolan. Dessutom är jag bort nästan hela första veckan i mars också, p.g.a tokio hotel konserter runtom i landet. Inte jätte bra planerat kanske, men det struntar jag i.

Det slog mig idag hur mycket jag kommer sakna Andreas när skolan slutar. Hoppas vi får praktikplats i stockholm båda två. Jag kommer så klart att sakna Anna och Alex också. Dom är bäst, utan dom hade jag verkligen inte klarat mig.

Det som också slog mig idag är att jag är en ganska sjuk människa. Förstår man sig på mig är jag riktigt rolig, men gör man det inte så är jag helt störd.

Nu ska jag börja stänga ner alla tusen saker jag har uppe.
Vi hörs imorrn.

God natt


Kommentarer
Postat av: LINA

SV: shit 18 dagar går SUPER FORT

2010-02-11 @ 23:55:19
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0