"Joakim Thåström är fortfarande president"


foto: Linnéa Pettersson

Igår sparkade Thåström igång sin nuvarande turné i Lisebergshallen. Jag läste precis en recension på expressen, GP och aftonbladet. Det var utsålt (även spelningarna i Sthlm, Trondheim och Oslo är slutsålda), och han var tydligen bättre än någonsin - och jag var inte där.

Men i sommar så ska jag se min favorit igen någonstans i Sverige.

Låtlistan, Göteborg
1. Tillbakas till Trehörnsgatan
2. Miss Huddinge -72
3. Ingen sjunger blues som Jeffrey Lee Pierce
4. Alla vill till himlen
5. Kärlek är för dom
6. Sønder Boulevard
7. Släpp aldrig in dom
8. Indiansommar
9. Keops pyramid (ÄLSKAR DENNA LIVE)
10. Främling överallt
11. Aldrig nånsin komma ner
12. Axel Landquist Park
13. Rock'n'roll e' död (VA?!!!!)
14. Kort biografi med litet testamente
15. Var e' vargen
16. Långtbort Extra


Extra
17. Linnéa
18. Bara när jag blundar
19. Du ska va' president (OFC!)


Extra extra
20. Fanfanfan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0