I just want to come home and know you're waiting for me.




I helgen har det varit full fart. En massa människor var här och hälsade på. Det känns lite tomt nu när alla åkt hem. Igår kväll var vi på tusen och en natt och tog en massa shotbrickor, vilket slutade illa för somliga av oss (inte för mig dock). Turkiskpepparshots är ju så sjukt gott.

Har tillbringat större tiden av dagen med Anna. Vi har kollat på tv och pluggat jätte lite. Just nu jobbar jag i Illustrator. Jag jobbar med min portfolio, och jag har äntligen bestämt mig för vilken layout jag vill ha. Jag håller även på med lite andra illustrationer också, porträtt på folk som inte heter Bill eller Tom Kaulitz, eftersom dom i princip har tagit över min mapp med illustrationer.

Det börjar bli tight med tid nu. Jag har inte riktigt kopplat hur kort tid jag faktiskt har på mig.
Usch, ska ut och gå någon timme nu, det behövs, mitt huvud är supertungt.

fan, jag har ju tvättid nu.

Kommentarer
Postat av: Mariam

you're fucking pretty

2010-02-15 @ 02:17:16
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0