"I don't have what it takes to look good in clothes"

Usch :/
Har varit sjukt seg idag. Har sovit jätte mycket och hade så ont i magen förut att jag grät. Jag kunde inte röra mig, och det var något som bara kom från ingenstans. Jag föll typ ihop på golvet. As ont gjorde det, men nu är det okej. Det gick över lika fort som det kom, tack och lov.

Har sovit större delen av dagen och nu försöker jag sitta ta tag i mitt rapportskrivande. Jag har ångest över min portfolio, den blir inte bra och jag vill inte stå på redovisningen och skämmas över det jag gjort..

I morgon kickar Tokio Hotel igång sin Welcome to Humanoid City tour i Luxemburg, och jag ska försöka att inte se för mycket bilder ifrån konserterna. Kommer jag att kunna hålla mig i en vecka innan jag själv ser dom? Tveksamt, men jag ska verkligen försöka. Jag vill bli överraskad. Jag har redan sett bilder på Bills outfit och jag tyckte inte det var så mycket att hänga i julgranen. Tror att det blir bättre/häftigare när man väl ser det live i sin helhet. Jag försöker verkligen att inte ha för höga förhoppningar, men det är så fruktansvärt svårt.

Om en vecka befinner jag mig i Köpenhamn.

Nu ska jag stänga in mig i en bubbla i några timmar. Gå en lång promenad och lyssna på fantastisk musik.
Smell ya later

♫ 
Save me with your light tonight
You can make the darkness shine
Come and kill the dream gone bad

Kommentarer
Postat av: Zarah

För mig är det tvärtom. Jag VILL veta vad jag har att vänta mig på konserterna. Jag vill vara beredd på det. Så jag kommer nog kolla på en massa bilder och klipp innan söndag.

Heh.

2010-02-22 @ 16:15:10
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0