Hos Sara

Har precis sett klart på filmen Upp. Helt okej film, men dock liiite för lång. Kan inte säga att det är en av pixars bästa, men den var mysig, helt klart.

Har fortfarande inte riktigt fattat att vi ska till Köpenhamn imorrn. Men som det ser ut nu så är det inte så många i kön så förhoppningsvis får vi bra nummer och hamnar långt fram. Det är skönt att Sara är i min längd, då behöver jag inte känna mig som en jätte, haha.

Om 48 timmar har jag sett dom live.

Tänkte bara säga det.

God natt

Kommentarer
Postat av: Zarah

Sv. Jag köper tidningen på tisdag när jag köper det sista inför resan :)



Omg... Nu sticker jag till en kompis och sen till arenan! :0

Iiiiiihhhhhhhhhhhhh!!

2010-02-28 @ 11:45:36
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0