Green Day


Idag släpptes biljetterna till Green Days konsert den 5 juni på Ullevi. Det kommer att bli deras största spelning här i Sverige. Jag och mina kusiner har köpt varsin biljett och det blir tredje gången vi ser Green Day och för första gången har vi ståplats.

Jag har gillat Green Day sedan 2001 och jag såg dom Live första gången i Skandinavium 2005. Dom är underbara live och jag älskar verkligen deras musik. GD är ett band jag lyssnat på väldigt länge och som jag fortarande tycker är suveräna.

Biljetter finns att köpa på ticnet.

Den 5 juni kommer jag att rocka tillsammans med Billie Joe, Mike och Tre Cool än en gång. Me like.
Någon mer som ska se dom nu i sommar?

Kommentarer
Postat av: LINA*

ååå AWSOME green day e härliga <3

2010-02-22 @ 19:31:17
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0