Att göra denna veckan

  • säga upp lägenheten
  • städa
  • plugga till tenta
  • göra en remake av en tidning (OKEJ, senast onsdag)
  • skicka ut en massa ansökningar till praktiken, webbyråer, tidningar - you name it
  • jobba med vår animerade film
  • rita en bakgrund i illustrator till min kommande portfolio
Mitt schema i skolan denna veckan:
måndag
13:00 – 16:45
Animation, Laboration / Handledning

tisdag
12.00 - 13.00
Tenta, Grafisk Design

onsdag - Ledig

torsdag
15.00 - 16.45
Skissteknik

fredag
8.00 - 11.45
Webbprogrammering (ettornas föreläsning - annars ledig)

Nästa helg får jag storbesök också. Mina kusiner och deras bihang kommer + Charlotte också. Vad vi ska hitta på vet jag inte, Elin ska i alla fall pierca sig, mohaha. Om 9 dagar ska jag ner till Malmö och spana in Rammstein. Kommer att bli aaaaaawesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0