Aaah!

En känsla sköljde precis över min kropp. Jag vill inte ha helg! Jag vill gå till skolan imorrn, men jag kommer inte ihåg koden till mitt kort så jag kan inte komma in. Jag tänkte åka till bibblan istället och jobba där. Kan inte koncentrera mig så bra hemma och hoppas på att jag kan göra det bättre där..

Jag har jobbat lite på min portfolio ikväll. Håller på att göra en tidningslayout. Vi fick i uppgift för urminnes tider sedan att göra om en tidningslayout som vi inte gillade. Jag bestämde mig för musiktidningen OKEJ. Har ni öppnat den någon gång? Inte? Gör det, jag behöver nog inte ens förklara varför jag valde den tidningen.

Vi hade möte idag om vår animerade film. Det gick bra, hon gillar våran idé och det är tur. Jag måste slänga över lite musik på ett usb minne också. Har den perfekta musiken.

Usch, jag är så fruktansvärt rastlös.. ska spela lite gitarr..

Alphaville – Sounds Like A Melody

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Tack! :D

2010-02-06 @ 00:22:49
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0