a quarter and a nickle

Mitt bankkort inte fungerar i många mataffärer (och dom i kassan måste slå in siffrorna på kortet - alla, och då menar jag ALLA suckar när dom ska slå in siffrorna) och inte heller i vissa bankomater eftersom magnetremsan är lite sliten. Så idag var Anna snäll och beställde ett nytt till mig. Ja, hon tröttnade helt enkelt och ringde åt mig, haha. Hon är så söt.

"Då får vi väl kränga ett nytt till dig" - tänk er det med riktig bred västgötska, underbart!

Alex är just nu på väg hem ifrån Skåne. Hon och hennes syster fastnade i Nässjö och fick ta taxi hit. Jag skrattade högt när jag fick hennes sms. Jag kan se henne framför mig, och det är roligt. Imorrn blir det mycket att göra i skolan. Hörs då. Nu ska jag gå och lägga mig, jag är så sjukt trött. Jag hoppas natten går utan mardrömmar.

"You better not open it.. oh, but you better not drink it..! Fine, but you're better not enjoy it!"
"Aaaah!"
*Snap!*
"Did you just bitchslap my beer?"
"Are you calling me a bitch?!"

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

svar: Vilket tal som var med i titeln av boken, vad författaren till boken heter och vad regissören till filmen heter. :D

2010-02-25 @ 00:22:49
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0