so don't become some background noise



Så här såg jag ut innan jag satte mig på tåget ner till Göteborg för att jobba på tre festivaler i juni månad. Jag hoppas på något liknande denna sommaren. Sitter och kollar på festivaler som jag kan tänka mig att jobba på, och Pier Pressure, West Coast Riot och Metaltown blir det garanterat i år igen. Förra året ville jag också jobba på Rock am Ring i Nürnberg, och det vill jag även i år också, men det är lite bökigt att ta sig dit och hitta boende och så. Dessutom måste jag erkänna att jag inte vill åka dit själv. Jag kan flyga och fara i Sverige hur som helst, utan någon egentligen koll på hur jag ska bo eller vem jag ska gå med, men det blir lite annorlunda när det handlar om ett land som man inte behärskar språket i. Har alltid viljat åka till Rock in Rio också. SNACKA OM GRYM FESTIVAL!

Är fruktansvärt sugen på att åka till Sweden Rock!! Hade viljat åka dit förra året då AEROSMITH var där, men icke! Läste precis att JUDAS PRIEST och JOAN JETT AND THE BLACKHEARTS ska dit. Jag dog en smula när jag läste det. Hoppas dom spelar på samma dag så man kan köpa en endagars. Woop! Längtar till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0